Aku Hanya Menumpang

Setiap Langkah Akan Bermakna... Setiap Gerak Pasti Berubah...

Kehendak Atau Keperluan

Korang tau tak ape tu?
Kehendak - sesuatu yang kite mahu, tapi kalau takde pun takpe...

keperluan - sesuatu yang perlu/mesti/wajib ada atau buat... kalau tak buat akan datangkan masalah...

saje nak kongsi ngan korang... smalam aku baru ajee berbelanje banyak
untuk PCP aku... ape tuh PCP?
kenderaan berkaki 4 yang dah hampir 6 tahun bawak aku ke mana2 di atas darat...
(sebab masok laut tak penah agik...) haha

urmm dan itu adalah satu keperluan yang telah lame aku tangguhkan...
Alhamdulillah... die kembali menyemarakkan kembali jiwa ragaku utk berjalan jauh
deruman enjin ekzosnye di kalangan member aku dah kenal kot... hee
al maklum laa aku gelar die sbg evo itam aka the 'blind in the wind'

ape2 pun PCP harap ko sehat sentiasa...:)
aku tau ko pun rendukan Dia kan... takpe2... sabar2...
masanya akan tiba bila mana kita semua akan bersatu kembali...
Insyallah...

4 comments:

PCP stands for?
nice car:)

 

PCP - Pecut Cik Pecut!!!
PCP tuh no plate arr faa... haha
thx anyway...;)

 

kdg2 kena cakap juga pada kereta kita. kau bilang: "bukan aku taknak cantikkan/elokkan kau, tapi ekonomi belum mengizinkan utk berbuat demikian" ...

dalam masa ni, "please tolonglah jangan rosak apa2" hehehehe ...

 

ahahaa... itu laa pasal kot ... tapi Alhamdulillah.. PCP skang dah bergerak pantas pakcik!!... BEL camne? mantop tak? hee